Link Grafik

Branding, grafisk design og kommunikation

Historie

Lysten til at skabe unikke grafiske virksomhedsidentiteter og hjælpe andre virksomheder i gang, fik Karina K. Hoffmann til at starte Link Grafik.

En blanding af at fordybe sig i kreativiteten, samt at have den tætte dialog med kunden giver tilfredsstillelsen af at skabe noget unikt sammen med andre mennesker. At være med til ”fødslen” af en ny virksomhed, som ikke er ens egen, men blot se og mærke glæden hos andre, ved at have hjulpet dem på vej på det visuelle plan. Eller når etablerede virksomheder ønsker at skabe meromsætning ved at markedsføre deres enten nye eller eksisterende produkter, med et positivt resultat på bundlinjen, så giver det en følelse af meningsfyldt arbejde. Link Grafik påtager sig også et ansvar for at uddanne unge mennesker, indtil videre er det blevet til 2 elever.

 

Hvem sælger Link Grafik til?

Det er alle typer af virksomheder, der køber Link Grafiks produkt, for alle virksomheder har brug for at markedsføre sig. Både store og små. Hvis virksomheder ikke synliggør sig i form af logo, hjemmeside med mere, og naturligvis med en ensartet grafisk identitet, så er de så godt som ikke eksisterende i det større billede.

 

Hvem samarbejder Link Grafik med?

Samarbejdspartnere kommer fra flere steder i Danmark og især lokalt. Her samarbejder Link Grafik med fotografer, trykkere, skiltevirksomheder mm. Link Grafik prøver så vidt muligt at styrke og dyrke det interne netværk i Frederikssund.

 

Hvordan ser Link Grafiks fremtid ud?

Reklamebranchen udvikler sig hele tiden. Så Link Grafik fortsætter med at udvikle sig i form af kurser og uddannelser, så den sidste nye viden hele tiden er med. 

 

En god historie fra Link Grafik

Igennem netværket genereres både omsætning og samarbejde. Det tætte samarbejde med Vang Grafisk har resulteret i muligheden for at løfte større opgaver. Men stadig med 2 forskellige CVR numre. Det kræver respekt og tillid og det har udviklet sig til et fantastisk samarbejde. Det kan klart anbefales. Man skal ikke kunne alt selv, men man skal bare have et stort netværk.