Workshop: Kommunikation og PR

Nu får du som iværksætter mulighed for at skabe synlighed gennem en målrettet kommunikationsindsats.

Onsdag d. 5. april kl. 16:30-19:30

Workshoppen giver dig værktøjer til at blive klar på, hvem dine modtagere er, virksomhedens grundfortælling, hvordan medielandskabet ser ud og hvilke typer medier, du kan arbejde med. Du får også konkrete guidelines til den gode pressemeddelelse, og hvordan du kan arbejde målrettet med PR og kommunikation.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Kommunikationens opgave: Hvordan er kommunikationsprocessen, hvilke succeskriterier kan opstilles og hvad er en kommunikationsstrategi og –plan?
  • Hvad er værdien af god kommunikation og hvordan kan den måles?
  • Hvem kommunikerer du til: Målgruppedefinition, arketypebeskrivelse, interessentanalyser.
  • Grundfortællingen: Hvad er din virksomheds grundfortælling og hvordan kan den bruges i kommunikationsarbejdet?
  • Medielandskabet: Medietyper/platforme, mediernes rolle og hvordan journalister/redaktioner arbejder.
  • Hvordan arbejder du målrettet med pressearbejde og hvad er en god pressemeddelelse?

Målgruppe:

Iværksættere som ønsker at blive klogere på, hvordan man konkret arbejder med synlig kommunikation på strategisk og taktisk niveau.

Tid og sted:

Onsdag den 5. april 2017 kl. 16:30-19:30
Campus Frederikssund, Odinsvej 6, 3600 Frederikssund

Pris:

Gratis

Tilmelding:

Læs mere og tilmeld dig ved at klikke her.